Två barn mördade

När man hör talas om att en människa knivhuggit två små barn till döds så kommer ens mest primitiva sidor fram. Man vill helt enkelt se mördaren bli halshuggen eller nåt!!! Detta oavsett om han säkerliden lider av någon psykiskt sjukdom mm. Jag skriver "han" eftersom det ju oftast är män som gör sånt här skit och nu har de tydligen anhållit en manlig bekant till familjen. Fortsättning lär ju följa i medierna. Den stackars mamman verkar ju överleva och man undrar ju om någon nånsin kan bli människa igen efter en sån här händelse? Vidrigt!!!

Kommentarer >>
Postat av: Tina

Verkligen otäckt!!! Hur kan man??

2008-03-18 @ 08:53:11
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: pangis

Jag hade nog inte velat överleva..Horribelt! Det verkar vara pappan som gjort det... j-a Psykopat!

2008-03-18 @ 09:28:28
Postat av: Frippo

Helt sjukt. Att döda sina egna barn (om det nu är pappan) finns inte. Gissar att det är svartsjuka. Att döda nån för det eller nån annan anledning är ju totally insane. Men att ge sig på två barn, 1 & 3 år gamla... Fan va ledsen, arg och frustrerad man blir.

2008-03-18 @ 10:31:03
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: Linda

Jo jag fick veta det igårkväll efter anhöriga underrättats, en kompis till mig var rätt förstörd efter nyheterna då hon känner mamman.

Man har inte ord för det :( Tänker så på E och hoppas hon överlever, men hur överlever man sen? När man lever för sina barn? :(

2008-03-18 @ 13:05:36
Postat av: Linda

Det är ingen manlig bekant heller, utan det är ju pappan till barnen som är anhållen misstänkt.

2008-03-18 @ 13:08:08
Postat av: fia

vidrigt ja
själv fann jag inte ord när jag såg det på nyhterna , man blir så lessen och så arg..
så fruktansvärt att göra nåt så hemskt.

2008-03-18 @ 16:45:41
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Mattias

Ja nu verkar det ju vara en kvinna som jagas för vansinnesdådet! Måtte de få tag på personen vem det än är och man är ju väldigt fundersam på vad som kan orskat en sån här tragedi. Man mår dåligt bara man tänker på hur den stackars tjejen ska orka leva vidare om hon överlever.

2008-03-20 @ 14:19:29
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0