Snusk i SVT

Jag och Tina följer ju den omtalade dramaserien Tell me you love me via Canal +. Tydligen ska den snart sändas i SVT och jag kan bara tänka mig vilka chockrubriker våra kvällstidningar kommer att köra med. Det kommer nog bli stora rubriker med Porrattack, Nakenchock mm. gissar jag eftersom denna serie nog visar mer än vad de flesta andra "vanliga" tv-serier gjort. I och för sig är väl Nip/Tuck, Californiacation också rätt frikostiga med sånt men tror de ligger i lä här.

Hur som helst så gillar vi serien och dom tar ju upp väldigt många relationsproblem på ett intressant sätt. Säkert problem som jag kan tänka mig att många par har i verkliga livet. Igår handlade bland annat om en familj vars tonåring börjar upptäcka sin egen sexualitet vilket förstås kan vara en jobbig situation för vissa föräldrar. Max har ju några år kvar till dess så det är väl inget man behöver fundera ihjäl sig på ännu kanske :)

Tina och jag har haft många diskussioner om de i serien gör det på "riktigt" eller inte. Jag och min vän Persson tror det men Tina håller ej med oss :)

Döm själva >>

Kommentarer >>
Postat av: Anna

Ser ju helt klart ut som att det skulle vara på riktigt!

2008-03-08 @ 10:08:40
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Tina

Då kan jag berätta att deminte gör det för igår fick jag riktigt bevis på det och då såg jag när hon klev av han efter en "ridtur" och hans snopp var totalt slak och låg snällt åt ena sidan.. Sug på den ni!! Hihi!!

2008-03-08 @ 10:26:41
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Mattias

Vi får maila skådisarna och fråga :)

2008-03-10 @ 07:59:30
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0