Sen kväll i Läkerolen

Igår kväll var det rinkbandy match i Läkerol Arena och matchstart var kl 21:30! Så det blev en sen kväll men roligt som vanligt med Rinkbandy. Igår var vi bara 5 st av vårt kommunlag som ville/kunde ställa upp så vi fick låna in några spelare. Jag messade väl ca 10-12 kompisar som jag trodde att det möjligen skulle finnas en chans att få med men det var endast Flugan som kunde vara med. Förra gången i Läkerolen fick vi storstryk men den här gången vann vi rätt enkelt eftersom de inlånade spelarna var duktiga och motståndet sämre än förra matchen. Jag får väl skryta med att jag nu har gjort mer mål på en match i Läkerolen än vad t ex Ove Molin har gjort under hela säsongen. Fast om ni hade sett motståndet hade ni förstått att det inte var mycket att skryta över.


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0