Vårt EM-tips

EM-Tipset
Orkar inte skriva nåt om Spanien-Ryssland här då intresset för att diskutera fotboll via skrift inte direkt är stort bland alla mina sportintresserade vänner. Inför EM-Finalen på Söndag så är ställningen i vårt EM-tips just nu som sådan att jag leder på 19 poäng, tätt följd av Frippo och Persson som båda har 18 poäng. Eftersom både jag och Persson har tippat Tyskland som segrare så är det enda hotet mot min slutseger om Persson får in Ballack som skyttekung medan jag har tippat Torres.

Förutom denna eventuella tips-seger så har jag på jobbet tippat Spanien-Tyskland i final. Vad roligt att jag inte tippat detta på Unibet och har en massa rätt när det icke är pengar inblandade medan jag på Unibet bara tippar fel och numera har hela 20 kr kvar på det kontot! Gissar att flyt-Wanke gjorde tvärtom! ;)

Kommentarer >>
Postat av: wanke

Hahaha kör bara på nordicbet nuförtiden ;)

2008-06-27 @ 15:49:35
Postat av: Frippo

Hmmmm, typiskt att jag inte tippade första omgången. Hade haft gjutna poäng där skulle jag tro. Iaf Portugal. ILLA!



Sen stod jag faktiskt i valet och kvalet att tippa Spanien som segrare men valde Italien istället. Följde mitt hjärta. Men nära har inte hänt.



HEJA SPANIEN i finalen!

2008-06-29 @ 20:04:10
URL: http://frippo75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0