Stressig Fredag

Ännu en natt med väldigt lite sömn *gäsp* men det är bara att kämpa på och nu när jag blir ledig kan vi ju dela på ansvaret ännu mer så att Tina slipper springa som en jojo in till Maxen hela nätterna.



Efter ännu en stressig förmiddag på jobbet tar jag mig nu en halvtimmes surf-lunch för att rensa skallen lite. Vi ska ju bli bjudna på mat ute i Högbo på eftermiddagen då många precis som mig går på semester så jag hoppar över lunchen. Det har varit smått kaotiskt på jobbet de här dagarna och jag förstår egentligen inte hur det ska fungera när jag går hem på fyra månaders pappaledighet från och med IDAG!!!

Eftersom jag arbetar med människor och inte direkt är personen som bara kan lämna allt och skita i hur det går så tänker jag jobba två dagar nästa vecka. Detta för att hinna klart med vissa ärenden och för att mina kollegor inte ska behöva ta över i kaos. Dessutom är det ju så att gör man saker själv vet man att det blir riktigt gjort! Jag kan känna en viss irritation på över hur jag stressar som fan, jobbar övertid mm. medan vissa andra tar det hur lugnt som helst och gärna pratar/fikar bort några timmar. Dessutom konstaterar de dagligen hur svårt det är att hinna med allt, hmmm.

Nu ska jag återgå till jobbet men ha en riktigt trevlig helg!!!

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Ni aksnek ska flytta in hans säng till er ett tag. Så vet han att ni är i närheten och din hustru behöver inte springa uppe halva natten. Det kansek räcker att stryka lite på honom eller nåt. Trevlig semester och pappledighet!!!!

2008-06-27 @ 13:11:15
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Johan

Låter väldigt "kommunalt" över din arbetsplats.. Mycket att göra enligt alla, men ingen reflekterar över alla raster och rökpauser. Va less man kan bli på folk alltså!

2008-06-27 @ 16:22:33
Postat av: Linda

Ha en härlig semester/pappaledighet nu!! Skönt o komma ifrån jobbet lite när de verkar så himla mycket för dig med.

2008-06-27 @ 21:18:40
Postat av: Mattias

Pangis/

Ja vi testar oss fram! Tack tack o detsamma så småningom då!



Johan/

Ja det kan vara lite väl kommunalt inom mitt kommunjobb men det finns många hos oss som jobbar enormt hårt också o jag var kanske lite extra grinig igår då det körde ihop sig rejält :)



Linda/

Tack Linda och jag kommer o hälsa på vovven snart!!

2008-06-28 @ 09:27:04
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0