Ölsorter

Nu på sommaren dricks det ju en hel del öl och jag har ju några favoritsorter som jag oftast dricker. Dessa är bland annat Heiniken, Staropramen, Mariestad, Steinlager, Carlsberg Hof och TT.

Någon som har andra favoritsorter man bör prova???


Efter att ha läst innehållsförteckningen bestämde sig Max för att Mariestad är hans favoritöl!

Kommentarer >>
Postat av: Frippo

Caffreys, Eriksberg, Nils Oscar, Peroni (favvon), Guinness (max två). Och såklart några av dom du gillar gillar jag med som Carlsberg fast export, Staro & Heiniken.



Skål!

2008-06-09 @ 19:03:46
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Linda

Inte en aning! :-o Jag dricker ju inte öl så svårt o uttala mig om de, vet bara att vi har en platta öl i vårat lager här hemma men vad de är vette sjutton. Bra hjälp va?



Det ska vara vitt vin eller någon cider, eller fräsch drink eller.....



Lillplupp verkar redan gilla öl ser jag, än får han allt bara smaska på utsidan antar jag! s

2008-06-09 @ 23:46:07
Postat av: pangis

Det ska börjas i tid..:-)

2008-06-10 @ 08:00:42
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Staro är ju en storslagen öl! En av mina favvisar helt klart. Men som maken här nämner så är italienska Peroni helt fantastiskt god. TRY IT - YOU'LL LIKE IT!

2008-06-10 @ 09:06:18
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja kissen vill då tydligen hellre sitta inne o uggla vid fönstret just nu så. Samtidigt lever många utekatter ett hårt liv, mycket faror o slagsmål. Men tror inte vår katt skulle vara så strong o vara utekatt på heltid, snarare bara när vi själva är utomhus och att han då håller sig på gården på sin höjd. Han är en liten fegis ;-) Så någon helylle utekatt blir han då inte utan bara på deltid s

2008-06-10 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0