Grillpartaj

I Lördags var vi inne på Valbo Köpcentrum hela förmiddagen för lite klädshopping. Jag köpte två skjortor och ett par långa finshorts på H&M men några skor som jag kunde tänka mig köpa såg jag inte som vanligt inte till! På kvällen var vi hembjudna till Perra och Karin på lite grillpartaj. Nisse och Susanne var också med och vi blev bjudna på Kyckling, färskpotatis, drinkar och massa annat som var jättegott!!! Vi hade väl planerat att det skulle bli en del fotbollstittande under kvällen också men det blev inte så mycket sånt. Vi kikade lite genom fönstret på altanen och sprang in ibland när det hände något spännande.

Anders E dök upp där på kvällen också med en hantverkare som han tillbringat de senaste veckorna med då han gjort ett litet Spa i deras källare mm. Självklart blev det mycket snack om rust när tre rustiga husägare ville diskuttera olika lösningar på gersågning och annat. Själv känner jag mest vid såna tillfällen hur otroligt usel jag är på sånt här! Inte för att vårt radhus är i skriande behov av rust men det finns saker att göra och vi är rätt dåliga på att få saker gjorda just nu känner jag. Samtidigt är jag inte typen som vill ha ett liv där jag rustar dygnet runt de timmar jag inte umgås med familjen eller jobbar. Jaja vi ska väl alla fall så småningom måla om radhuset, göra om badrummet på övervåningen och lite andra småprojekt men vi får se när vi kommer igång med det.

Max var lite blyg under kvällen men inga skrikattacker så det gick ju ändå bra mycket bättre än förra träffen vi hade hemma hos Nisse o Susanne. Tina hade en rätt jobbig kvälldå hon fick problem med amningen och hade sån där mjölkstockning. Det gjorde väldigt ont och hon kunde inte sova många minuter den natten stackarn! Hur som helst alltid roligt att umgås med det här gänget och nästa tillfälle blir väl på midsommar då grabbarna precis kommer hem från EM.


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0