Frågesport

Det finns många olika sajter på nätet där man kan köra frågesporter som t ex Vetgirig. En annan ny sajt jag hittat heter Purposegames.com  och där kan göra massor av olika quiz inom många områden. Där kan man även skapa sina egna frågesporter som jag ska försöka göra vid senare tillfälle. Kanske nåt för Herr Bodare att snickra ihop nåt?

Själv tycker jag det är speciellt roligt med lite quiz om Geografi då jag som liten var helt såld på kartböcker och jordglobar. Tyvärr är minnet inte det bästa så från att ha varit en "Rainman" på städer i Europa med mera så är jag numera väldigt medelmåttig inom detta tyvärr.

Europas länder >>

History of Sweden >>

Vart har fotbolls VM spelats? (Geografi) >>

Kommentarer >>
Postat av: Frippo

Håller med, geografi i Europa är inte kul längre... Sverige där va svårt, hade bara 60%. Fotbollen va iaf 100%ig.

2008-06-10 @ 12:36:37
URL: http://frippo75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0