Allsång på Skansen

Igår spelade jag in Allsång På Skansen för att kunna "spola" igenom den senare på kvällen. Det bästa med Allsången är att det liksom hör till sommaren och programmet får mig alltid att längta till underbara sommar-Stockholm. Däremot tycker jag inte det är något speciellt underhållande program även om det förstås beror på artisterna. Det har ju liksom blivit en "hype" att man ska älska Allsången t om bland ungdomar även om det ibland är världens tråkigaste program. Jag kommer nog kolla ibland då det är någon hyfsad artist men inte heller sitta bänkad varje Tisdag.


Foto från Expressen

Kommentarer >>
Postat av: Honung

Jag längtar jämt till Stockholm när jag ser allsången. Men det var ännu värre på Lasse Berghagens tid för då fick jag ett riktigt sug efter stan.

2008-06-27 @ 09:12:41
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0