Ny mobil

Nu har jag bestämt mig för att det är dags att byta mobil. Jag vill framförallt ha en tunnare mobil i fickan och en bättre musikmobil än min Ericsson K810i. Tycker inte att det finns nån modell som får mig lyrisk på förhand men det känns nog som om jag köper en Ericsson W890i. Lite sämre kamera än vad jag har nu men den duger säkert till de få bilder man knäpper med mobilen.

Nu när det vankas många promenader med Max under pappaledigheten så vill jag ha en musikmobil som dessutom ligger bättre i fickan. Någon som har erfarenheter om modellen Sony Ericsson W890 eller andra tips på lämplig mobil?




Kommentarer >>
Postat av: Nina

De argumentet för ny mobil är nog första gången jag hör...att den ligger bra i fickan! :) Jag som trodde man gick på megapixlar o minne :-)

2008-07-10 @ 09:36:11
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Storfickan

Vad ska du ha på dig under promenaderna om inte telefonen får plats? Speedos badbyxor?

2008-07-10 @ 10:27:21
Postat av: Mattias

Nja det finns förstås andra fördelar med en nyare modell men jag är knappast ensam om att tycka att den tunnare modellens "fickfördel" är en bra egenskap som spelar in i valet av mobil :)

2008-07-10 @ 10:57:02
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: El Pumba

Det ar en bra fickmodell! Men det var val upprustning dar hemma ni skulle göra för lanet? inte mobiler o PS3 spel? ;)

2008-07-10 @ 18:18:36
Postat av: Mattias

Ha ha, ja helt ärligt så har jag ju sålt lite spel till PS3 o även vårt PS2 och mobilen förnyar man ju bara abonnemang så rustpengarna klarar sig denna gång :)



Hoppas ni har det härligt där i Barcelona nu då!!! Smuggla hem nån flaska av de där goda vinerna så kan vi ta ett glas o lira lite Fifa eller Buzz med tjejerna i höst!

2008-07-10 @ 20:23:45
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har den där mobilen o tycker den e kanon, lyssnar på musik o radio när jag promenerar o de funkar utmärkt.

2008-07-12 @ 07:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0