Dexter

Nu har jag börjat kolla på den tredje säsongen av tv-serien Dexter som bland annat sänds på TV6 på måndagarna. Huvudpersonen Dexter arbetar inom polisen som kriminalteknisk expert och lever även familjeliv på dagarna men på nätterna är han själv seriemördare som tar livet av andra seriemördare och njuter av det. Det är en smart, våldsam, spännande och ibland humoristisk serie som jag verkligen kan rekommendera om ni har missat den!


Kommentarer >>
Postat av: Linda

Dexter har jag aldrig kollat på faktiskt!



Jasså, där ser man! Husvagn som är så mysigt, tycker det är värt besväret. Man får planera rutten väl så behöver man inte bli ruinerad på semesterkassan med bensinkostnader o campingavgifter. Dock är man ju så förtjust i några campingar som har 5 stjärnigt o kostar därefter :S



Tält?! Jisses, där går gränsen för en annan, lite bekvämligheter vill man ju ha -ler-

2008-07-30 @ 10:55:48
Postat av: pangis

Tack för tipset.. jag har ju svårt att hitta något sebart på TV´n..

2008-07-30 @ 19:55:03
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Anna

Håller med, jag gillar också Dexter!!

2008-07-30 @ 22:11:37
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Frippo

Fan, missat. Verkar grym ju...!

2008-07-31 @ 22:32:38
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: persson

blev lite svettig när du skrev att du börjat kolla 3:e säs...........jag som nästan såg hela säs 2 i ett sträck ...grymt.....åh vad läcker hon var Lila i några avsitt innan hon spårade ur

2008-07-31 @ 22:51:18
Postat av: Mattias

ja jag har varit ute och cyklat....jag ser säsong 2 nu :)

2008-08-02 @ 05:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0