Dags för party

Vi hade väl hoppats att Max skulle sova bra inatt så vi fick vara utvilade till Perra och Karins sommarfest ikväll men riktigt så blev det inte förstås! (Redbull-läge) Hur som helst så ska vi snart cykla iväg till festen och så kommer Tinas mor hit och är barnvakt ikväll/natt. Första kvällen vi båda är borta från vår lille skrutt och jag både tror och hoppas det ska gå bra. Annars är det ju cykelavstånd hem så det är lugnt. Roligt för Tina att kunna få dricka nån öl på festen och för oss båda att ha en vuxenkväll ihop tillsammans med 25 andra trevliga människor.

Det har varit en ganska stressig dag men nu har jag hunnit med en tennis mot Wanke (1-1 som vanligt) och ska hoppa in i duschen innan vi sen cyklar iväg mot festen. Imorgon blir det säkert lite mindre roligt att vara småbarnsförälder men det är smällar man får ta *ler*


Kommentarer >>
Postat av: Linda

Hoppas ni får/fått de tokskoj! :)

2008-07-12 @ 21:37:42
Postat av: Anonym

Jag förväntar mig vimmelbilder! ;)

2008-07-13 @ 13:18:54
Postat av: Lina

Ooops, glömde mitt namn men du kunde väl gissa att d var jag ;)

2008-07-13 @ 13:19:38
Postat av: Frippo

Hoppas det blev lyckat!

2008-07-13 @ 14:02:58
URL: http://frippo75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0