Babyjogger

Två dagar med mycket målande här då vi målat om vår hall. Vi blev nöjda och har nu en mycket ljusare fräschare hall. Nu längtar jag tills imorgon då vi kan skruva upp allt på väggarna igen så att det slipper vara så stökigt här hemma vilket jag hatar. Fast jag får nog vänja mig vid stökighet då jag anar att vi de närmsta åren kommer ha leksaker liggandes överallt.

Imorgon förmiddag ska vi först till banken för att låna lite pengar till rust och sen blir det en tur till Gävle för att hämta vår nya barnvagn. Vi valde efter mycket beslutsångest en BabyTravel Jogger som just nu kostar 2300 kr hos Babyproffsen. (Ordinarie pris ca 2900 kr) Den enda nackdelen med den är väl att den inte är vändbar så Max ej kan sitta vänd mot oss när vi går ut och går. Fast vi bedömde nog att han känner sig redo för att kika framåt och hoppas han kommer trivas i sin nya mycket smidigare vagn.



Kommentarer >>
Postat av: pangis

Han kommer älska den. Det finns så mycket spännande att titta på när man är en liten tass:-) Leksaker!! Vänta ni bara... Matrester, brödmulor, dricksglas, godispapper, kläder t o m underkläder.. skor, väskor.. ja name it! Ni kommer sakna tiden då det BARA var leksaker.. Men dom sover bra iofs:-)

2008-07-03 @ 22:46:47
URL: http://www.pangburden.blogspot.com
Postat av: Linda

Va flitiga ni är där hemma i stugan, blev säkert jättebra iallafall. Ska bli kul o se sen framöver IRL! :)



Lite skit i hörnen o kexsmulor och leksaker och... ja... sånt får man se mellan fingrarna vet du väl som småbarnsförälder ;)

2008-07-03 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0