Scottie Pippen

Jag är ju ingen större baskefantast men det var ju lite häftigt när Scottie Pippen kom till Sverige och spelade med Sundsvall i basketligan. Denna Scottie Pippen var ju en grym spelare som blev lite bortglömd eftersom han spelade i Chicago Bulls med den fantastiska Michael Jordan. Den perioden i mitt liv då jag tittat på mest basket var just under Pippen och Jordans storhetstid då jag, Persson och Roffe framförallt satt uppe på nätterna och såg Chicago Bulls dominera i NBA mellan 1991-94.

Kommentarer >>
Postat av: Persson

ja snacka om att man tänkte tillbaka på den tiden när man såg den fantatiske Pippen i sundsvall av alla ställen
...han var dock inte så fantastisk nu
....fastän han såg lika vältränad ut som förr

2008-01-13 @ 13:25:32
Postat av: Mattias

Jag försökte komma på vad den där vita killen i Phoenix Suns? hette som alltid satt sina trepoängare? Majerle uttalade man väl namnet men?

2008-01-13 @ 20:11:31
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Persson

Dan Majerle tänk att man kommer ihåg honom så väl tror han satt 8 st
i en av matcherna vi såg

2008-01-13 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0