Playstation 3

Igår fick jag äntligen hem mitt Playstation 3 som jag betalade för redan under mellandagarna. Jag köpte även spelen Call of Duty 4, FIFA 08, NHL 08 och Colin McRae Dirt så nu är ju enda problemet att man aldrig har tid att spela *ler*

Fast hur som helst så är det skönt att ha det hemma och i helgen får jag och Tina köra lite rally tänkte jag. Självklart kommer vi längre fram att köpa in nya Buzz, Singstar och Guitarr Hero också men det får bli i vår någon gång. Återkommer längre fram med lite spelrecensioner och annat.


Kommentarer >>
Postat av: Nina

Oj... häftigt! Ungarna fick Nintendo Wii i julklapp. Så jag o gubben har typ spelat sönder våra kroppar nu...shit o AJ! Men det e roligt som fan! O kan man bli vältränad på kuppen så what the hell! :)

2008-01-17 @ 13:33:56
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Pumba

Satan! vart så sugen själv att nu vart det en PS3:a beställd av AL:s förädrar som kommer hit i helgen. Har inte råd egentligen, men en konsol för 3200:- får man ju vänta länge innan priset sjunkit till här i Svedala.... Råka beställa NHL08 och FIFA08 åxå ;D

2008-01-17 @ 13:56:16
Postat av: flugan

Om inte du har tid så kan jag provköra PS3 åt dig en tid :)

2008-01-17 @ 17:07:09
Postat av: Mattias

Nina/
Ja Nintendo Wii verkar ju djäkligt roligt det måste jag säga men vi får nog nöja oss med att spela det hos en kompis som nyss har köpt det. Bra med ett tv-spel där man får röra sig måste jag säga.

Pumba/
Jaså det blev ett för dig också! Härligt! Bra pris du fick och i framtiden får vi köra lite Singstar eller FIFA mot varann online ;)

Flugan/
He he nädå lite tid har jag allt men nu när Högen och jag köpt så räknar jag med dig också. Call of Duty online blir nog till o med roligare än våra Medal Of Honor kvällar förr. Förutom att du brukar vara för grym på FPS-spel :)

2008-01-17 @ 20:26:39
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: roffe

Avis..de är va man är :(

Låt oss höra sen vad du tycker om den. Själv ogillar jag och köra FPS-spel med handkontroll...få mer känsla med mus+tang...men en vanesak förstås..

2008-01-17 @ 21:49:37
Postat av: Högen

Säg till när du kopplat upp dig så får vi ta några matcher=) Vill du träna upp offensiven på fifa så kan en match mot flugan rekomenderas=)

2008-01-17 @ 23:54:03
Postat av: flugan

Få se om jag har råd... kanske måste fixa barnbidrag först :)

2008-01-18 @ 02:27:27
Postat av: M

Roffe/
Ja det är ju det som är så svårt att vänja sig med men jag ska göra ett försök och för dom som inte kan lära sig finns det ju numera mus+tangentbord till PS3 just för FPS-spelen. Fast jag hoppas lära mig med handkontrollen en gång för alla snart.

Högen/
Jadå jag hör av mig men än så länge har jag bara hunnit lite Colin Mcrae typ i 20 minuter. Hoppas på mer i helgen.

Flugan/
Du kan ju ta det på firman ;)

2008-01-18 @ 07:49:03
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0