Nybadad

Igår blev vår lille kära Max 4 veckor gammal! Tiden går fort lär jag säga för det känns som alldeles nyligen vi kom hem från BB. Han är helt underbar vår lille gosse även om han tyvärr har en del magknip som innebär skrik och dåligt med sömn ibland. Idag är det dags för ett nytt bad igen för honom vilket han verkar gilla. Så här såg det ut senast t ex

image3

Kommentarer >>
Postat av: Tina

Ni är så fina tillsammans!! Love U!!

2008-01-13 @ 10:14:22
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: alex

Tjo!
Vill du ha fler spontanbesökare, har inte riktigt förstått det resonemanget kanske? Själv resonerar jag så att det kan vara kul för en själv att titta tillbaka om 5-10 år om möjligt o läsa lite om hur man tänkte då :-)
Har iaf lagt in den nya addressen på netvibes så jag håller koll på Er :-)

Förresten, skrev om en liten PS3 match på min blogg, kanske värt att slänga ett öga på :-)

2008-01-13 @ 22:41:34
URL: http://alst74.blogspot.com
Postat av: Mattias

Via blogg.se är det ju lätt att hitta andra bloggar och då även få fler besökare till min egen blogg. Eftersom jag gillar att diskutera och få respons så är det ju i så fall positivt men samtidigt inte särskilt viktigt.

Varför jag först tänkte ha en helt anonym blogg är ju just för att jag också använder den som en dagbok då det kan vara roligt att gå tillbaka och se vad man gjorde just då mm. Speciellt nu när Max finns!

Vi får höras mer om PS3 om några dagar hoppas jag ;)

2008-01-13 @ 22:50:34
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0