Max gillar Uno

Jag tog lite senare lunch idag för att Tina skulle iväg på ett ärende och jag fick ta hand om Max hemma. Efter en del skrikande trots bubbande i pappas famn så hörde jag att Mix Megapol spelade låten  "Under ytan" med Uno Svenningsson. Jag kan den låten textmässigt pga Singstar och en viss Lillsvedskompis så som en desperat åtgärd sjöng jag den för honom och vips blev han tyst. Han såg väldigt nöjd ut resten av låten men när den tog slut på radion och pappa tystnade kom gallskriket igång igen :) Antingen gillar Max att lyssna på Uno och pappas duett eller så blev han tyst av chocken över att pappa sjunger så illa.

Kommentarer >>
Postat av: Tina

Haha.. inte tycker Max att du sjunger illa inte...
Han tycker jättemkt om när man sjunger för han. Oavsett om man hittar på text eller bara trallar typ..
Vad mysigt ni verkar ha haft.. :-)

2008-01-28 @ 15:53:25
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Pumba

Sjung du med skånskt darr på rösten?

2008-01-29 @ 14:11:41
Postat av: Mattias

Tina/
Jag undviker nog att sjunga för honom i det längsta eftersom jag vill att vår son ska växa upp tryggt utan traumatiska upplevelser :)

Pumba/
Min version av "Under utan" är ganska olik Herr Bjuvs! Enda likheten är att folk faller i gråt när vi slutat sjunga av lite olika anledningar :)

2008-01-29 @ 15:19:05
Postat av: Pumba

He he he!

2008-01-30 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0