Golden Globe

Eftersom det ju strejkas i tv-branschen i USA blev det ingen Golden Globe gala igår men vinnarna presenterades på en presskonferens istället. Jeremy Piven, Entourage vann bland annat välförtjänt ännu ett pris och har ett välfyllt prisskåp numera. En dramaserie som fick flera priser var Mad Men som ju börjar sändas på Kanal 9 imorgon kväll kl 21. En av manusförfattarna till den serien har tidigare arbetat med Sopranos så det låter ju lockande. Kanske något att spela in vi får se. David Duchovny fick också pris för sin insats i serien Californication som jag och Tina snart ska börja kika på.

Kommentarer >>
Postat av: roffe

Jeremy Piven är given vinnare i den kategorien..utan tvekan.

Har själv några avsnitt av Mad Men men har inte sett några ännu..men det verkar bra.

Och Californication har jag prisat i min blogg förut...Outstanding..ni måste se NU... :)

2008-01-16 @ 17:21:25
URL: http://dtmaerd.blogspot.com
Postat av: Persson

gissar att du kommer gilla californication serien blir bättre å bättre(under första säs.) skulle dock inte kalla den outstanding

2008-01-16 @ 20:12:22
Postat av: M

Tänkte spela in några avsnitt av Californiacation först o sen får jag återkomma med vad jag tycker då.

2008-01-17 @ 08:16:23
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: wanke

Californication e riktigt bra tycker även jag iaf, bland dom bästa i den changenj , minst lika bra som entourage :)men sopranos den slår ingen INGEN!

2008-01-18 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0