Britney Spears

Idag skriver tidningarna en massa om Britney Spears som vanligt. Nu finns det tydligen risk för att hon väntar sitt tredje barn. Ja jag skriver risk därför jag tycker det är för djävligt med alla människor som har alla möjligheter i världen till ett bra liv men som inte klarar av det. När de dessutom skaffar massa barn av olika anledningar och sen inte tar hand om dem på ett bra sätt blir jag ännu mer förbannad.

Sen måste det också sägas att Britney Spears säkert haft allt annat än en normal uppväxt och man kan säkert hitta orsaker till att hon blivit som hon är. Så en del av mig lider med henne och en annan del tycker det är tragiskt att en människa som har så mycket mer möjligheter än många andra människor kastar bort det. Jag tycker också media i denna situation skulle lämna henne lite ifred för det känns ju verkligen som om det snart kan sluta väldigt olyckligt. Nu är hon alltså tillsammans med en Papparazzi-kille och man undrar ju hur han själv känner det när hans kollegor kommer driva dem till vansinne.

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0