Aftonbladet

Patrick Ekwall har helt rätt i sin blogg när han skriver om hur olika knarkande kändisar behandlas av Aftonbladet. Just nu kan man läsa en helsida i Sportbilagan om hur en Liverpoolspelares PAPPA sålt knark minsann men fortfarande inte en rad om deras egen stora nöjesprofil som åkte dit efter Grammisgalan!

Som sportälskare är jag för övrigt ruggigt trött på så kallade sportjournalister som Emil Karlsson och Robert Laul som förvandlar sportbladet till Hänt Extra. Ge fan att köpa tidningen då säger många men nu är det ju så att allt inte är skit i sportbilagan så där hamnar man i ett dilemma.

Kommentarer >>
Postat av: Johan

Jaha, jag är tydligen helt off på dina skvaller om diverse suputer på kändisfester. Vem är det på blaskan du snackar om då? Skriv på vetgirig om du hellre vill det..

2008-01-16 @ 17:06:38
Postat av: Mattias

Vet ju inte hur man får hänga ut folk men kan du inte lista ut det genom att läsa Ekwalls blogg??? I och för sig har han erkänt själv på bloggen tror jag men jag skriver på vetgirig istället då.

2008-01-16 @ 19:53:54
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Pumba

Emil Karlsson har väl inte lyckats skriva en egen artikel än? Han översätter ju bara skvaller notiser från andra länders sport(alt. skvaller)blaskor.

2008-01-16 @ 20:31:43
Postat av: M

Ja han fick drömjobbet som sportjournalist och sitter sen bara och kopierar artiklar från Engelska skvallertidningar.

2008-01-17 @ 08:19:24
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0