Ung 40-åring

Ett stort stort grattis till min gode vän Wanke som idag fyller hela 40 år!!! En av de mest envisa och roliga människor jag känner och vem kan tro att du är 40 nu när du är i ditt livs form!!! Både på Heartbreak och på innebandyplanen ;) Vi får fira dig rejält till sommaren då det väl blir ett partaj!

image51

Kommentarer >>
Postat av: wanke

Nämen man tackar olsson :) usch nu e man verkligen GUBBE, tur man inte var först ! Eller hur Roffe ;)
jaa fyy fan 10 år till 50 det e ju så man kan få spader när man känner sig som 30 å kommer å göra det resten av livet troligtvis , även om rynkorna börjar tillta allt mer :D,Ser mig själv på ett ålderdomshem
med egen dator å jätteskärm å sittandes i Nike å nån Kepa :D ... hmmmmm...den dagen den sorgen :)
Tack för alla sms å påringningar ! Fest i sommar boys ...:)

2008-02-29 @ 12:19:58
Postat av: Hella

Haha Heartbreaks STAMMIS...:) Jaa grattis till han, fast jag visste det inte förren idag!

2008-03-01 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0