Surfa bättre med mobil

Kom på en sak som jag tänkte tipsa om tidigare. Själv surfar jag inte ofta på mobilen men i somras när vi var i Stockholm gjorde jag det en  hel del. Den inbyggda webbläsaren i mobilen fungerar ofta väldigt dåligt och därför laddade jag ned  en webbläsare till mobiler som heter Opera Mini!  Kan verkligen rekommendera er att ladda hem det om ni surfar med mobilen ibland!

Kommentarer >>
Postat av: Nina

MEN VET DU??? Precis den har jag oxå.... de är suuuper! Går snabbt som tusan oxå... Förr tog det fleeera minuter att ladda hem en sida liksom. GAAAH, jag har alldeles för dåligt tålamod för det!!

:) Tack för kry tankar! O h en god helg hela familjen!

2008-02-15 @ 10:38:14
URL: http://niinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0