Snyggaste kändisarna

I Söndags hade jag och Tinas systrar en liten diskussion här hemma om snygga kändisar. Det började med att jag pratade om Ross och Rachels wild-card-lista i tv-serien Vänner. Det är alltså en lista på kändisar man har rätt att ligga med trots att man har förhållande OM man nu mot alla odds skulle få chansen :) Nu svängde samtalet snart över på vilka kändisar som är snyggast och jag lovade att jag kunde publicera en topplista i bloggen nån gång.

Väldigt svårt detta och jag orkar inte sitta i timmar o grubbla på vilka kändisbrudar jag tycker är snygga så här kommer ett foto med sex kända tjejer som ju har utseendet med sig. På fotot från vänster är alltså Jessica Alba, Angelina Jolie, Rihanna, Tyra Banks, Scarlett Johansen och Beyonce. Då finns ändå inte sådana som Shakira, Christina Aguilera, Christina Miliano, Keira Knightley med flera med. Om någon vill bidra med sin egen lista genom att kommentera så får ni förstås gärna göra det!

image32

Kommentarer >>
Postat av: wanke

Kn inte finnas en käft som e snyggare än beonce :D många tappade suckar där ;)

2008-02-06 @ 09:37:47
Postat av: Linda

He he, många "mulatter" eller mörkhyade på din lista. Mina aningar som jag pratade om senast besannas ytterligare! HAH!

2008-02-06 @ 10:26:50
Postat av: Frippo

Jag kan hålla kvar Jessica Alba, samt lägga till Shakira på min lista. Sen vill jag plussa på med Isabella Scorupco, Charlize Theron, Gwen Stefani, Sandra Bullock, Pia Sundhage, Alyssa Milano, EkonomiRafaela... Säkert fler som jag glömt, listan kan göras lång...

2008-02-06 @ 19:19:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Mattias

Linda/
O ändå har jag utelämnat Whoopi Goldberg och Oprah på listan :)

2008-02-06 @ 19:34:38
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Fru P

Innan du o jag fick kontakt så har det gjorts MÅÅÅNGA listor hit o dit om snygga tjejer o killar. Tyvärr tycker jag inte någon av de du har på din lista tilltalar mig... jag är döförälskad i Gwen Stefani, Charlize (precis som min man), Penélope Cruz, Juliette Lewis, Famke Jensen, Eva Mendez... o många många fler. Det är lättare för mig att lista upp vackra män förstås :-)

Fan, kanske dags att göra en liten lista igen...

2008-02-07 @ 15:19:43
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Mattias

Hmm ja Gwen Stefani, Charlize Theron om det var henne du menade, Famke, Penelope C hade ju absolut kunnat vara med på min lista också men men nånstans lär man dra gränsen :)
Ja det kan vara roligt med listor.

2008-02-07 @ 17:37:45
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Lina

Nog för att jag gilar killar o inte tjejer, men att Kate Beckinsale inte är med på sin lista är ju skandal! ;)

2008-02-09 @ 01:15:59
Postat av: Mattias

Lina/
Hon var med på listan länge men föll bort av nån anledning :)

2008-02-09 @ 08:48:17
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0