Schulmans

Bröderna Bäver har ju numera kört igång en blogg igen och de vet ju exakt hur de ska skapa publicitet och kunna köra vidare i diverse sammanhang de där grabbarna. Själv är jag väldigt kluven till de två och även till Catrin Schulman som också har en av de absolut mest besökta bloggarna i Sverige. När det gäller bröderna så har jag inte läst Alex tidigare blogg så mycket men visst gör de ibland roliga saker och skriver underhållande, inget snack om det. Fast ibland känns det som om de kan "komma undan" med vad som helst eftersom de just är Schulmans och folk tycker det är så uppfriskande med folk som provocerar. Det här senaste skämtet när de skickar mail till folk i andra kändisarnas namn och skriver spydigheter till människor kan jag faktiskt förstå att de som blev drabbade inte uppskattade särskilt mycket. Schulmans jämför skämtet med Hassans busringningar men i de fallen fick de lurade alltid veta om det direkt efteråt och så har det inte varit i detta fall om jag förstått det rätt.

Patrick Ekwall som jag tycker skriver en djäkligt bra blogg för övrigt tycker inte alls detta var roligt vilket ni kan läsa om i denna insändare. Jag kan förstå honom och Steffo Törnqvist som blev förbannade medan vissa svamlar om att är man kändis så får man stå ut med sånt bla bla. Vilket bullshit tycker jag! Bröderna Bäver och bitchen Catrin tycker förstås det var hysteriskt roligt. Många säger ju att antingen gillar man det här gänget eller så hatar man dem. Själv hamnar jag som vanligt på båda kanterna. Ni andra då?

Kommentarer >>
Postat av: Pangis

Ingen av dom skriver särskilt bra, hälften av inläggen består av svordomar och berättelser om vad fulla dom varit och bla bla bal.. skämten du skriver om är bara banala.. Dom verkar vara ute efter billiga poänger, göra det lätt för sig och tjäna pengar på det.. lite B tycker jag men jag erkänner.. Jag läser Donnan Schulmans blogg av och till.. Bröderna Bäver däremot.. njaa

2008-02-23 @ 17:40:04
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Andreas

Jag säger så här.
Dom kanske är roliga ibland, men dom är aldrig lika roliga som den riktiga bloggkungen.

/Bloggkungen

2008-02-23 @ 20:18:27
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Mattias

Pangis/
Vi tycker nog rätt lika då märker jag.

Andreas/
Jag får väl kolla om det stämmer då.

2008-02-24 @ 08:26:37
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0