Rambo flyttar in

Om allt går väl så kommer en soffa av modelltypen Rambo att levereras till oss imorgon! Igår åkte vi till Tigrens möbler i Hofors och hittade en soffa vi gillade. Herr och Fru beslutsångest har haft lite velighet kring vilken färg och modell vi skulle välja men hoppas vi blir nöjda med den grå modellen vi valde. Soffan ser finare ut i färgen i verkligheten än på bilden måste jag tillägga. En mörk färg med tvättbar klädsel kändes bra för oss med tanke på att Max nog vill spilla lite i soffan de närmaste åren. Vi har ju inte världens största vardagsrum och dessutom har vi en dörr på en plats som gör att våra valmöjligheter blir något begränsade. Vi hoppas förstås att det kommer kännas kanon med den här soffan och jag längtar som fan tills imorgon kväll!

image30

Kommentarer >>
Postat av: Inga

visste den person som
sa"det märks att ni inte kommit i ordning"
att ni skulle handla 2000 nya saker till hemmet

2008-02-05 @ 17:05:00
Postat av: Jenny

Den där soffan var jättefin! =)
Japp dom har flyttat, fast bara till andra sidan gatan. I det hus där Resursgrossisten ligger. Jag ska hälsa till dom! :) Ja tack, det hoppas jag med..

2008-02-05 @ 18:57:39
URL: http://jenkiz.blogg.se
Postat av: Perra

Tjusig, Olsson. Ser fram mot en Inflyttnings-soffa-fest!

2008-02-05 @ 21:37:39
Postat av: Mattias

Inga / :)

Perra/ Japp nu kan ni sitta skönt hoppas jag vid nästa Singstarfest eller vad det nu blir!

2008-02-05 @ 22:29:53
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Göran N

Så snygga soffor de säljer på Tigrens i Hofors...

2009-02-13 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0