Ny säsong av Lost

Då är det äntligen dags för säsong 4 av TV-serien Lost! Ett tag tröttnade jag rejält på serien men det var ju så djävulskt spännande på slutet så man kan ha överseende med att de inte har sytt ihop de 300 gåtor som finns. Jag väntar nog någon vecka till innan jag börjar kolla så att man kan plöja några avsnitt på raken. Vilka fler gillar Lost?

image33

Kommentarer >>
Postat av: Pumba

Inte! Lost går nästan i samma klass som Prison Break och Heroes. Fast de var ännu värre! Tröttnade på Lost i första omgången men skulle nog kunna ge den en chans igen när man inte behöver passa en tid i veckan..

2008-02-05 @ 23:18:21
Postat av: Linda

Jodå, klart man kollar! Fast jag är så nyfiken så jag kommer nog plågas igenom avsnitt efter avsnitt veckovis *s*

2008-02-06 @ 10:27:38
Postat av: Mattias

Ja det finns mycket att gnälla på Lost MEN samtidigt är det ruggigt spännande och blev så mycket bättre igen på slutet. Sen stör man sig självklart enormt på alla osannolika händelser som liksom bara glöms bort i nästa avsnitt.

2008-02-08 @ 07:58:22
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: persson

jag tycker det är suveränt jag sååååå....spännande
ikväll ska
vi se 2nya avsnitt med text till och med,
sehr gut.

2008-02-08 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0