mer Schulmans

De gillar verkligen att provocera Bröderna Schulmans! Nu har drygingen Calle gjort ett blogginlägg där han avslöjar slutet på en av de filmer som belönades med Oscar igår. Tack för det grrrr! Sen har de även slängt ut en helnaken bild på en av sina kompisar och det skulle inte förvåna mig ett dugg om den killen inte har en aning om detta och säkerligen inte tycker det är så roligt heller.

När det gäller Ekwall vs Schulmans tycker jag Ekwall har rätt i det mesta han skriver här >>

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Här har du en som INTE gillar Schulmansbröderna eller polackbruttan som gifte sig med en av dom. Brr... Hoppas tidningen som anställt dom tar sitt förnuft till fånga o kickar ut dom - de kommer nog få ett par åtskilliga anmälningar skulle jag tro - bloggen kommer inte bli långvarig :P

2008-02-26 @ 10:51:48
Postat av: Fru P

Jag tycker bröderna Schulman är skit. Fula, tråkiga o helt enkelt bara skit. BORT BORT BORT.

2008-02-26 @ 22:08:25
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0