Melodifestivalen del 2

Jag tycker inte gårdagskvällens deltävling var särskilt bra. Klart bäst var ju Sanna Nielsen med sin Emty Rooms som var en väldigt bra ballad. Sen tycker jag inte som tidningarna att Carola & Andreas Johnsons låt var en 5-plussare men den är säkert ok bara man hört den några gånger. Att gänget som sjöng den där kebabpizza-låten eller vad den nu hette gick till final visar ju bara att folk tycker det är oerhört roligt med töntlåtar oavsett om låten är helt bedrövlig eller inte. Som mellanspel som vanligt ett helt ointressant dansnummer IGEN??? Tänk på alla som sitter i publiken och vill ha musik och party. Varför inte låta någon gammal schlagerartisk köra någon av sina låtar som mellanspel istället? Hur som helst så kollade jag inte med så stort intresse igår men Sanna Nielsen kan nog ha vinstchans även i Globen om jag får gissa.


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0