Melodifestival deltävling 3

Trevlig Lördagskväll igår då Sandra och Palle var på besök. Det blev Tacos förstås och det var faktiskt önskemål från våra gäster innan mina kompisar börjar stånka om vår fantasilöshet ;) Sen tog jag och Palle några glas vin och så gjorde Tina den där supergoda Ananaspajen mmm!

Det som var värt att se denna kväll är de här två filmerna nedan. Fortfarande efter 24 låtar så har det ännu inte varit nån riktig schlager-låt med vilket ju är lite märkligt? BWO har nog stor chans att ta hem det i Globen. De gör ofta sköna Abba-Bee Gees-inspererade låtar och så även denna gång.



Kommentarer >>
Postat av: pangis

Det har varit en tämligen flat tävling hittils i år.. Liak bra att BWO får vinna hela grejen..:-) Fin söndag till er!

2008-02-24 @ 14:12:47
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: pangis igen

Du föresten jag läste Eckwalls artikel efter ditt inlägg om Bröderna Bäver och deras mobbing. Jag tycker ärligt talat att de är helt störda! Jag hade nog polisanmält Och fru Schulman är ju speedad på ett märkligt sätt.. nej dom tänker jag bojkotta!

2008-02-24 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0