Grundkurs i Photoshop

Jag brukar tjata på människor i min omgivning att de borde prova bildredigera eftersom det är väldigt roligt och dessutom har man stor nytta av detta nu när de flesta använder digitalkameror. Jag har grejat med Photoshop lite genom åren men kan fortfarande alldeles för lite av detta program och ser mig fortfarande som en nybörjare. På webben finns det enorma möjligheter att lära sig saker inom datavärlden online och Photoshop är inget undantag. Moderskeppet.se är en välomtalad sajt för de som gillar Photoshop och nu finns det en Grundkurs i Photoshop som är gratis att se online eller ladda ned vilket jag verkligen kan rekommendera!


Kommentarer >>
Postat av: Fru P

Ja! Här har du ett riktigt Photoshop-freak. Skulle vilja sitta o pula i Photoshop 24/7 men men... det går junte direkt nu för tiden.

Hej hopp!

2008-02-05 @ 07:46:48
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Mattias

Ja det är så djävla roligt med Photoshop men det är ju det här med tiden. Pysslade mest med Photoshop för 5-6 år sen men ska försöka börja greja lite mera igen har jag tänkt.

2008-02-05 @ 14:43:37
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0