Blondinbella

En av de mest besökta bloggarna nu för tiden är Blondinbellas blogg. Hon är en ung tjej som tydligen har 70-80 000 besökare per vecka. Jag har bara läst i den bloggen ca 4-5 ggr och av det jag läst så har väl inte direkt allt varit sådär jättesmart i mina ögon. Dock är hon ju bara en ung tjej och alla får ju tycka som dom vill här i världen så jag får väl ta det lugnt med motorsågen.

Hennes senaste inlägg om gynekologbesök var dock lite underhållande måste jag säga. Håller ni tjejer med om hennes funderingar? :)  Hur som helst så får man som kille vara glad över att man slipper göra de där besöken för jag förstår verkligen att vissa upplever det som väldigt jobbigt.

Kommentarer >>
Postat av: Louise

God morgon där! :)

2008-02-27 @ 11:11:33
URL: http://www.crashbooombang.blogg.se
Postat av: pangis

Ja om gynekologbesök kan vi tjejer nog snart skriva en bok.-) klart du ska göra lisat och från o m nu är du länkad! :-)

2008-02-27 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0