Mellandagsrea

För första gången på ca 25 år var jag ute på lite mellandagsrea. Hade ingen aning om hur mycket folk det skulle vara ute men när vi kom till Valbo Köpcentrum och såg köerna så kände man inte direkt någon jättelust för att shoppa. Vi skippade besöket på Siba men var in på Köpis en sväng så jag köpte en skjorta till normalpris och så hittade vi lite billiga Maxkläder  på H&M innan vi åkte hemåt. Så roligt är det inte med rea så man orkar trängas och bufflas med hundratals andra.

Jag ville mest åka in för att köpa FIFA 09 till vårt Playstation billigt och för att få det i handen direkt men nu beställde jag det på nätet istället eftersom kön till Siba och El-Giganten var enorm. När det gäller mellandagsrean på hemelektronik så kan man ju förstås göra en del riktiga fynd på främst platt-tv men det är också många som tror att allt är superbilligt och köper för priser som man även kunnat hitta vid andra tidpunkter på året. Bara för att Onoff eller någon liknande butik skriver att en vara är prissänkt med 2000 kr innebär inte det att man gör ett fynd. Själv använder jag ju alltid tjänster som prisjakt/pricerunner innan jag köper någon hemelektronik.

Kommentarer >>
Postat av: Pumba

Kan rekomendera GTA IV. grymt spel liksom de tidigare Grand Theft Auto spelen... tyvärr tar det ju lite tid att spela det. Sð jag försöker hinna spela klart det innan vi får tillækning i familjen ;)

GOD FORTSÄTTNING!

2008-12-27 @ 21:22:00
Postat av: Mattias

Ja GTA IV står på önskelistan men jag tänkte vänta tills jag hittar nåt kanonerbjudande på det nu efter jul. Vi får köra lite spel mot varandra online sen Pelle. God fortsättning på er också så hörs vi!



Det kanske blir ett sth besök för oss i slutet av Januari förresten men vi får prata mer om det på tele sen.

2008-12-27 @ 23:02:34
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0