Bra filmer 2008

Jag tycker det är roligt med årslistor och det börjar ju komma en del sådana för 2008 i tidningar, bloggar mm. När jag själv började fundera över t ex bästa film 2008 insåg jag att vi knappt sett några filmer alls detta år!!! Det är liksom inspelade tv-serier som gäller för oss men det är ju i och för sig trist om man har missat någon höjdare i år.

The Dark Knight, In Bruges, Waz, There will be blood och några till finns ju tillgängliga här hemma men det har inte blivit av att jag/vi kikat på dem. Tipsa gärna om ni har sett några höjdarfilmer detta år?

Kommentarer >>
Postat av: Pumba

Vet inte om jag missat alla bra filmer i år eller om det var ett klent år... Den enda jag kommer på utan att börjar "googla" runt så är det Batman The dark knight. Den var grymt bra enligt mig

2008-12-29 @ 13:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0