Madonna, 50 år

I helgen fyllde popikonen Madonna 50 år!!! Helt otroligt egentligen att kvinnan man drömde barnförbjudna drömmar om redan i tonåren fortfarande år 2008 producerar massor av hits och fortfarande ser så ung ut. Jag gillar verkligen Madonna även om jag inte är något fanatiskt fan som lyssnar på alla hennes album och så.

Min tanke var att välja ut mina fem favoritlåtar ur hennes sagolika karriär men det känns omöjligt att välja. Därför valde jag bara tre låtar med Madonna som jag gillar eller som betytt något speciellt för mig. Det finns förstås massor av andra låtar jag kunde ha valt som Like a virgin, Express yourself, Papa don´t preach, Sorry, This used to be my playground, True Blue, Like a prayer med flera.

Gillar ni som läser bloggen Madonna och vilka är era favoritlåtar med henne?

 

La isla bonita (1986) - Underbar låt och vilka tonårsminnen!



Live to tell (1986) - En av hennes många fina ballader



Hung up (2005) - Abbainspererad partylåt

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Japp.. jag gillar många av hennes låtar. Bla Isla Bonita, nya CD´n innehåller ett och annat bra spår med..

2008-08-18 @ 14:51:27
Postat av: ..:Sarah:..

ja jag gillar henne, men de har du ju redan läst om =) hon är den största!

2008-08-18 @ 16:29:10
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0