Internetskit

I-landsproblem igen! Fyfan vad less jag är på att vi i detta område av stan inte kan få mer än 8 mbits Internet som i realiteten är nere på max 4-5 mbit/s. Igår skulle jag spela lite FIFA online mot Flugan på PS3 men anslutningen bröts. Senare gick jag upp till datorn och tog ett glädjeskutt när jag såg att Unibet sände Liverpools kvalmatch i Champions League mot Standard Liege med kanonbild via webben. Tittade några sekunder innan skiten började lagga och bilden fryste pga den dåliga uppkopplingen.

Som om det inte vore nog med teknikstrul så fryste sig vår digitalbox igår. Allt hängde sig och efter omstarten fungerade ingenting av programguiden som jag fixat via Internet och massa programmering *suck* Nu har vi bara den usla orginal-EPG:n som fungerar med ett dygn framåt så nu blir det väl en massa timmars forumläsande och strulande för att försöka få det att fungera. Detta innebar bland annat att morgonens OS som jag spelat in inte fanns på hårddisken nu när jag skulle äta frukost och mysa framför TV:n! Måtte jag kunna lösa detta problem på nåt sätt. Grrrrrrrrrrrr!

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Fy va tradigt :S

2008-08-14 @ 14:16:07
Postat av: Frippo

Du missade inte mycket vad man läst... Så det va lika bra kanske...? =)

2008-08-15 @ 00:17:16
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Mattias

Nä Liverpool var tydligen usla men bör ju vinna rätt lätt hemma på Anfield alla fall. På Lördag kör det igång!!!

2008-08-15 @ 06:56:34
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0