Nya däck

Måndagen blev en hektisk dag då jag hade tokmycket att göra på jobbet och det kommer fortsätta vara så hela den här veckan gissar jag. Efter jobbet var vi iväg och kollade våra sommardäck. Efter lite diskussion och noggrannare granskning av däcken så bestämde vi oss för att köpa 4 st nya sommardäck. 5480 kr för 4 st Falkendäck blir det och då ingår ju balansering, montering men visst känns det trist  när vi egentligen inte alls har råd. Hur som helst skulle vi aldrig snåla med säkerheten heller eftersom däcken vi så vänligt fick med i köpet i höstas ju var i sämre skick än vad vi trodde.


Kommentarer >>
Postat av: Fru P

Svårt att kommentera detta inlägg... jag är inte så mkt för däck ;-)

2008-04-22 @ 07:59:25
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Linda

Tradigt att få punga ut pengar sådär, men vad gör man? :S

2008-04-22 @ 10:05:01
Postat av: Pangis

Köpt nya jag med.. inget kul.. lägger hellre pengarna på annat men som sagt säkerheten kan ska man inte tumma på.

2008-04-22 @ 10:31:21
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0