Champions League

Oj oj vilka matcher det blir både ikväll och imorgon då semifinalerna i årets Champions League ska avgöras. Självklart längtar jag mest till Liverpools match mot Chelsea men ser också fram emot kvällens drabbning på Old Trafford. Man United är självklart favoriter men med de skador de har så tycker jag oddset 3:40 på Barcelona känns lite lockande att spela på om jag nu inte hade slutat att spela :)

Tips (med lite hjärta):

Man United-Barcelona 1-1 (Barcelona vidare)
Chelsea-Liverpool 1-1 (Liverpool vidare på straffar)

För övrigt verkar allså Svennis nu få sparken och så kan det vara nu när fotbollsklubbarna tar in ägare som har pengarna men helt och hållet saknar insikt om hur man skapar ett lag.




Kommentarer >>
Postat av: Frippo

Come on United!
Börjar ladda ordentligt nu med Djungelvrål...

Och om Man U går vidare hoppas jag på Pool, om inte är jag inte lika säker...=)

Manchester Citys ägare, ja vad säger man. Helt galet att inte låta killen vara ett år ens när dom påbörjat nåt ganska lovande med den truppen. Eller är han för dyr?

2008-04-29 @ 20:23:17
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: Pumba

Oh ah! Man Utd! Nu blir det dubbeln i år!

2008-04-29 @ 22:55:20
Postat av: //M

MEn, se, det tipset SKET sig!!!

VI är vidare!!

LYCKA TILL ikväll ni också!!
Det skulle vara skoj... Liverpool och Man U i FINALEN!!

Trevlig helg förresten!

2008-04-30 @ 10:58:23
URL: http://livethosmig.blogg.se
Postat av: Mattias

hmm grattis till er "scumfans"
Nu hoppas jag på århundradetsfinal mellan Man United-Liverpool

2008-04-30 @ 13:48:31
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0