A shot at love

I Lördags sändes de tre första avsnitten av det omdiskuterade datingprogrammet "A shot at Love with Tila Tequila".  Nyfiken som jag är spelade jag in för att sen spola igenom de tre första avsnitten. Det är ju ett slags Bachelorprogram där den bisexuella tjejen Tila Tequila som tydligen är en känd Internetbabe ska välja mellan 16 killar och tjejer! Tveksamt om jag kommer se några fler avsnitt men vill någon av er andra se snygga tjejer eller killar i poolmiljö så får ni slå på MTV på lördagskvällarna eller kika på hemsidan.




Kommentarer >>
Postat av: //M

Jag "hoppar" den serien......

Må så gott i Vårsolen

//M

2008-04-22 @ 14:32:43
URL: http://livethosmig.blogg.se
Postat av: //M

Psssst...
I morrn kl 09.00 släpps Lundellbiljetterna till Konserthuset.... men det vet du kanske redan.

//M

2008-04-22 @ 14:35:19
Postat av: Fru P

Ja herregud... det finns tamigfan alla möjliga realityserier nu för tiden. Missa inte "Frusna män söker kärlek" som börjar på femman. Shit asså...

2008-04-23 @ 20:02:04
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0